Το Γυμνάσιο

Η διδασκαλία στα Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Κοτρώνη στοχεύει στο σχηματισμό μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας καθώς και στην απόκτηση θετικής στάσης απέναντι στη μάθηση.

H Μετάβαση

Η φοίτηση στο Γυμνάσιο ταυτίζεται με τη μετάβαση από την παιδική στην εφηβική ηλικία. Η ζωή στον 21ο αιώνα καλεί τους εφήβους να αντιμετωπίσουν συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις, σε μια κρίσιμη περίοδο της ανάπτυξής τους, με αβεβαιότητες και πολλά ερωτηματικά.

Ο Σχεδιασμός

Το πλαίσιο αυτής της μαθησιακής και ηλικιακής ανανέωσης, που χαρακτηρίζει τη φύση του μαθητή του Γυμνασίου, προσδιορίζει και τους στόχους του εκπαιδευτικού μας σχεδιασμού στη βαθμίδα αυτή.

Η Θεμελίωση

Επιδιώκουμε τη σωστή θεμελίωση των επιστημονικών εννοιών, την ανάπτυξη πρωτοβουλίας και ευθύνης των μαθητών μας, την άσκηση της κριτικής τους σκέψης και την προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων μέσα από την πολυμορφία των διδακτικών μέσων.

Στο Γυμνάσιο των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη θέτουμε τις βάσεις του αυριανού ακαδημαϊκού πολίτη.

Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε τα σωματικά, πνευματικά και ψυχικά χαρίσματα των μαθητών μας, διαπαιδαγωγώντας ανθρώπους με ευαισθησίες, κατανόηση, διάθεση για συνεργασία σε ζητήματα που αφορούν την ελληνική κοινωνία και τη διεθνή κοινότητα, ανθρώπους που αναγνωρίζουν την κοινή ανθρώπινη φύση και αναλαμβάνουν με αίσθημα ευθύνης την προστασία του πλανήτη, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός δικαιότερου και πιο ειρηνικού κόσμου.

Πιο συγκεκριμένα, το Πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη  περιλαμβάνει τα μαθήματα που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Επιπλέον:

Το Πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου περιλαμβάνει επίσης

Φυσικές Επιστήμες
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες
Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός
Ξένες Γλώσσες
Αρχιτεκτονική & Δομημένο Περιβάλλον
Τέχνη και Μαθηματικά
Bringing Nobel Prize Physics in the Classroom
Πρόγραμμα Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης: «Entrepreneurship for Kids»
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Θεατρικό Εργαστήρι
Ευρωπαϊκά & Διεθνή Προγράμματα
Φυσικό περιβάλλον: Εκπαίδευση – Ευαισθητοποίηση – Συμμετοχή
Ομάδα Δημοσιογραφίας